ГАРАНТІЯ НА КАВОМАШИНИ
ГАРАНТІЯ НА КАВОМАШИНИ
Гарантія на кавомашини та кавове обладнання в Svit KaviУмови гарантійних зобов'язань і безкоштовного сервісного обслуговування в Svit Kavi
Гарантійне обслуговування без взяття плати із споживача здійснюється тільки на проведені роботи та на замінені запчастини протягом гарантійного терміну, зазначеного в гарантійному талоні на товар (за винятком реставрації пошкодженої запчастини).Svit Kavi не несе гарантійні зобов'язання і не здійснює безкоштовне сервісне обслуговування виробу в наступних випадках:наявність видимих механічних, електричних і теплових пошкоджень, що виникли в результаті порушення правил зберігання, експлуатації або транспортування виробу,;якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;дефект викликаний нещасним випадком, навмисними або необережними діями споживача, попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;порушення гарантійної пломби, маркування або неможливість зчитування внутрішнього номера з вироби.
Гарантійне та післягарантійне обслуговування кавомашин
Щоб продовжити час служби кавоварки або кавомашини, необхідно регулярно оглядати та очищати пристрій від смол і накипу. Наш сервісний центр проводить такі профілактичні заходи:- декальцинація;- настройка помолу;- очистка системи від кавових масел;- профілактичний огляд і змащування робочих вузлів та інше.
Умови гарантії на кавомашини і кавове обладнання
Кавоварка - це досить складна техніка, для якої існує свій строк експлуатації і гарантійного обслуговування. У компанії Svit Kavi гарантія на кавомашини ділиться за групами призначення та використання кавомашин. Гарантійний ремонт визначається не клієнтом, а ТІЛЬКИ нашим спеціалістом після діагностики обладнання. Наша компанія надає гарантію ВИКЛЮЧНО в межах майстерні за адресою Пр. Правди 31АГарантійний Випадок: При виникненні гарантійного випадку протягом першого року використання кавомашини, замовник зобов'язаний обов'язково звернутися до менеджерів компанії "Svit Kavi".Умови Гарантійного Обслуговування: Гарантійне обслуговування можливе тільки за умови збереження товарного вигляду кавового обладнання або запчастин, їх споживчих властивостей, пломб, ярликів, а також розрахункового документа та гарантійного талона, виданого замовнику при покупці обладнання або запчастин.Підтвердження Гарантійного Випадку: Гарантійний випадок підтверджується тільки майстрами нашої компанії після діагностики обладнання, тому несправну кавомашину необхідно буде доставити до нашої майстерні за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Крайківського, 2.Документація: При зверненні замовник повинен пред'явити гарантійний талон та іншу документацію на придбаний раніше товар.Ремонт або Заміна: Після підтвердження гарантійного випадку несправний товар направляється виробнику для капітального ремонту або повної заміни на новий справний
Групи призначення та використання кавомашин:Кавомашини для бізнесу: Гарантія від 12 до 24 місяців на нові та 1-2 місяці на вживані кавомашини з моменту покупки.Кавоварки для дому: Гарантія від 12 до 24 місяців на нові та 1-3 місяці на вживані з моменту покупки.Професійне кавове обладнання: Гарантія 1-6 місяців на вживані кавомашини з моменту покупки. Наша компанія надає гарантію ВИКЛЮЧНО в майстерні за адресою Проспект Правди 31а
Порядок надання гарантії:
При гарантійному випадку клієнт зобов'язаний звернутися до нашої компанії, зателефонувавши за номером телефону 093-022-49-22 або за номерами, вказаними на сайті компанії Svit Kavi.
Важливо
На деякі вузли гарантія обмежена 1 місяцем з моменту покупки, і в разі демонтажу та монтажу цих вузлів роботи здійснюються безкоштовно, але сам вузол оплачується клієнтом:Помпа: Причини укороченого строку гарантії – можливе завоздушення, перегрів, попадання сміття у бункер або бутиль з водою.Плата керування кавового обладнання: Причини укороченого строку гарантії – комахи, перепад напруги, коротке замикання в розетці, відсутність заземлення в розетці, збивання налаштувань клієнтом.Різні запобіжники: Причини укороченого строку гарантії – перепад напруги, коротке замикання в розетці, відсутність заземлення в розетці.Усе обладнання перед виходом з нашої компанії тестується на 100% працездатність і відповідність нормальної роботи цих вузлів.Наша компанія не несе відповідальності за упущену вигоду клієнта у момент несправності кавового обладнання або простою обладнання на торговій точці, простою в момент гарантійного ремонту. Вживане обладнання передбачає можливість таких випадків.
Схема нашої співпраці:
Ви подаєте заявку, повідомляєте найменування моделі обладнання.Ми разом обговорюємо зручний час для обслуговування або ремонту.Проводимо діагностику і визначаємо, чому не працює обладнання.Називаємо орієнтовну вартість і строки виконання ремонтних робіт.Налаштовуємо, виправляємо поломки та постачаємо запчастини до техніки у встановлені строки.
По закінченню ремонту або профілактики кавоварки чи кавомашини оформлюємо акт з вказанням характеру виконаних робіт, списку замінених запчастин, вартості та гарантійного строку. Зателефонуйте або відправте нам повідомлення, ми попередньо оцінемо характер несправності та відповімо на всі запитання.